تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی

لیست بهترین تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی در تهران، آرایشگاه عروس تهران

تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی

لیست بهترین تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی در تهران، آرایشگاه عروس تهران

لیست بهترین تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی در تهران، آرایشگاه های عروسی تهران مزون های عروس آتلیه های عروس و تشریفات عروسی در تهران و کرج

  • ۰
  • ۰

اگر در حومه تهران به دنبال یک باغ تالار شیک و ارزان هستید که برای تعداد مهمان کم مناسب باشد. این صفحه از بلاگ مخصوص به شماست. در احمدآباد مستوفی که بورس باغ تالارها و تالارهای مختلف است شاید سوال پیش بیاید که کدام مجموعه را باید در نظر بگیریم پس در ادامه مانند همیشه با ما همراه باشید که می خواهیم تمام موارد را با هم بررسی کنیم.

انتخاب رویایی هر عروس و  دامادی می‌تواند یک باغ تالار کوچک در احمدآباد مستوفی شیک و ارزان باشد که هم برای مراسم عقد و هم برای عروسی مناسب باشد. اما در احمدآباد مستوفی که پر از باغ تالارهای مختلف است سخت بخواهیم که به طور دقیقی خواسته خود را بیابیم اما اینجا ما میخواهیم مجموعه ها را معرفی کنیم.

باغ تالار عقیق یکی از مجلل‌ترین و باشکوه‌ترین باغ تالارهای باغ تالار احمدآباد مستوفی می‌باشد که با خدمات بی‌نقص و امکانات حرفه‌ای و همچنین لوکیشن‌های متعدد و زیبا می‌تواند شبی رؤیایی را برای شما عزیزان بسازد.

باغ تالار عقیق با دیزایین جذاب خود به شکل عمارتی خاص و منحصر به فرد درآمده است که با سبک طراحی سالن‌َهای مدرن و لاکچری در این شکوه سنگ تمام گذاشته است.

باغ تالار

در محوطه این باغ یک استخر بزرگ که دارای فواره‌‌های نورپردازی شده است حسابی خودنمایی می‌کند که در شب یک جلوه‌ی ویژه و چشم نوازی به محوطه باغ تالار می‌دهد.

از شاخصه‌های بارز باغ عروسی عقیق می‌توان به سالن عقد به‌صورت مجزا و جداگانه که وسعت آن ۱۲۰ مترمربع بوده و همراه با پرده آرایی بسیار شیک و ورودی باغ ۶۰ متر که با چمن و شمشادهای زیبا در دو طرف دیزاین شده و هنگام ورود عروس و داماد عزیز رقص نور آتش‌بازی همراه با دود رنگی و مه در زمان معین و برنامه‌ریزی‌شده که موجب باشکوه تر شدن مراسم شما می‌شود و همچنین طبخ غذا و توسط سرآشپز مجرب و سیستم آشپزخانه مجهز و مدرن با تنوع منو بیش از ۲۰ نوع غذای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت اشاره کرد.

۲۳۰ متر سالن اختصاصی برای سرو شام با چشم‌انداز باغ و استخر فضایی رمانتیک و آرامی برای شما و عزیزانتان تداعی می‌کند؛ این باغ تالار با داشتن غار و تپه در ضلعی شرقی خود باعث شده در نگاه اول مهمانان شما غرق در زیبایی این نما شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی