تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی

لیست بهترین تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی در تهران، آرایشگاه عروس تهران

تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی

لیست بهترین تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی در تهران، آرایشگاه عروس تهران

لیست بهترین تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی در تهران، آرایشگاه های عروسی تهران مزون های عروس آتلیه های عروس و تشریفات عروسی در تهران و کرج

  • ۰
  • ۰

چادرها که به دلیل دوام، عملکرد و منحصربه‌فرد بودن کلی تحسین شده‌اند، می‌توانند طیف وسیعی از گزینه‌های طراحی بازیگوش را برای هر فضای عروسی در فضای باز ارائه دهند. چه سفید، چه شفاف یا رنگارنگ، این ساختارهای انعطاف‌پذیر یک افزودنی شیک به ساعت کوکتل، مراسم در فضای باز یا پذیرایی در فضای باز شما می‌سازند.

نصب چادر برای اجرای مراسم عقد و یا عروسی به دلیل ماندگاری ، کاربردی بودن و منحصر به فرد بودن آن به هر عروس و دامادی پیشنهاد می شود و دیزاین و نصب چادر در فضای باز برای اجرای عقد یا عروسی سرشار از حس نشاط  و سرزندگی است. رنگ آن هر چه که باشد ، سفید ، روشن یا رنگارنگ به دلیل ساختار خاص آن که به راحتی نصب و به راحتی جمع می شود باعث شده از آن به عنوان یک مکمل شیک و طبق مد برای تشریفات جشن عقد و ازدواج و یا پذیرایی در فضای باز استفاده شود.

مواردی که اگر مراسم عروسی شما در فضای باز و در چادر برگزار می شود باید به آن توجه کنید :

شما می توانید برای چادرتان ورودی ای جذاب و شایسته برای مراسمی مجلل و باشکوه تدارک ببینید ؛ با تزئیناتی به شکل پرده های آبشاری حس لطافت را القا کنید و از گل ها و درختان طبیعی در دیزاین فضای باز استفاده کنید ، با مجموعه ای از اکسسوری هایی که به سقف نصب می کنید به تشریفات مراسم عقد و یا ازدواجتان شکوه خاصی ببخشید . نصب دکوری رویایی ، لوستر ها و سیستم های روشنایی خلاقانه و کف پوش هایی خاص و سفارشی به شما کمک خواهد کرد که سایه بان و یا چادر برگزاری مراسم نامزدی یا ازدواج شما از بقیه متمایز باشد.

در زیر تعدادی از فروشندگان طراز اول صنایع هنری با به اشتراک گذاشتن تخصص خود در زمینه دیزاین و دکوراسیون چادر برای جشن نامزدی و عروسی برای هر چه به یاد ماندنی تر شدن مراسم ، راهکار هایی ارائه کرده اند

1) روی میز اصلی مراسم تمرکز کنید

 ایده نصب چادر و اجرای مراسم عروسی در فضای باز

به کار بردن دیزاینی از گل های طبیعی که به صورت افقی بالای میز اصلی مراسم شما و در راستای جایی که عروس و داماد نشسته اند آویزان شده ، روشی منحصر به فرد برای ایجاد کانون توجه در داخل چادر برگزاری مراسم ازدواج تان می باشد . این تجهیزات معلق را به منظور استفاده از گل ها ، شمع دان ها و تزئینات پارچه ای رمانتیک در داخل آن ها ساخته اند . آن ها می گویند ما به بهترین شکل فضای چادر را برای اجرای مراسم عقد و یا نامزدی شما با استفاده از تزئینات منحصر به فرد تبدیل به مکانی لاکچری و محبوب برای شما کرده ایم.

2) برای مراسم تان سایه بان انتخاب کنید

برگزاری مراسم عقد و عروسی در فضای باز

"morgan childs" موسس و مدیر اجرایی موسسه " moana belle events " پیشنهاد می کند برای این که فقط مقداری از نور آفتاب وارد فضای مراسم شما شود حتما سایه بان انتخاب کنید ، چایلدز" می گوید : به کار بردن سایه بان در عروسی در فضای باز که بالای سر را پوشش می دهد در حالی که قسمت هایی از مراسم باز و در معرض نور خورشید هستند ادغام بسیار زیبایی در طول روز و اجرای مراسم می باشد.

3) از تزئینات پارچه ای جهت مسقف کردن فضای باز استفاده کنید

تزئین چادر مراسم عروسی و نامزدی

یک راه برای اضافه کردن زرق و برق به ساختار چادری که محل برگزاری مراسم نامزدی یا ازدواج شماست. اگر می خواهید به ساختار چادری که محل برگزاری مراسم ازدواج یا نامزدی شماست زرق و برق اضافه کنید به این منظور از تزئینات لطیف پارچه ای استفاده کنید.

"kaitlyn hosteler " برنامه ریز و مدیر مارکتینگ " EVOKE" پیشنهاد می دهد : به جای استفاده از شمع دان های چند شاخه و یا لوستر ها برای چادر برگزاری مراسمتان در فضای باز از تزئینات پارچه ای استفاده کنید.

تزئینات کامل و عالی که با استفاده از این نوع دیزاین ایجاد می شود برازنده اجرای مراسم ازدواج در فضای باز می باشد .

4) زمینی هموار برای نصب چادر مراسم ازدواجتان انتخاب کنید

برگزاری مراسم عقد و نامزدی در فضای باز و چادر

زمینی که می خواهید در آن چادر یا سایبانه مراسم عقد یا ازدواجتان را نصب کنید می تواند غیرقابل پیش بینی باشد . "kristin doggett" مالک و مدیر اجرایی "bellafave" توصیه می کند که سطح سفت و محکمی برای برپا سازی چادر مراسم ازدواجتان درست کنید که بتوانید برای داشتن زیر ساخت اساسی به آن اطمینان کنید . وقتی زمینی که انتخاب می کنیم سفت و هموار است از رقصیدن روی آن اطمینان داریم ، پاشنه های کفش به داخل زمین فرو نمی روند و محیطی که در آن هستیم حس راحتی و اعتماد را منتقل می کند ، درست مانند این که در فضای بسته هستیم.

5) آب و هوا را پیش بینی کنید

تشریفات برگزاری مراسم عروسی در فضای باز و چادر

با توجه به اینکه مراسم شما در فضای باز است باید مدتی قبل باز مراسم پیش بینی آب و هوا را داشته باشید. چادر هایی که به طرز زیبایی با پارچه پوشانیده شده اند در حالی که در محیط باز از مهمان ها محافظت می کنند فضایی صمیمانه به وجود می آورند " tina reiko" صاحب موسسه "bear flag farm" می گوید که پیشرو استفاده از ساختار پوششی برای تشریفات عقد و عروسی در محیط باز می باشد ، برای این نوع عروسی اطراف چادر باز گذاشته می شوند تا منظره اطراف مراسم به خوبی دیده شود

6) نگاه ها را به سمت بالا معطوف کنید

برگزاری مراسم نامزدی در فضای باز

نه تنها نصب گل های آویزان در بالای سر مد روز هستند بلکه برای این که به ارتفاع چادر برگزاری مراسم تان هم توجه شود بسیار ایده آل هستند ، نصب گل نگاه مهمان هایتان را به سمت بالا معطوف می کند و به آن ها این اجازه را می دهد که از زیبایی کامل چادر شما لذت ببرند.

"carrie wilcox" مدیر موسسه "carrie wilcox floral design" می گوید : به به کار بردن تزئینات گل که در فضای بالای سر نصب می شوند ، فضایی آزاد روی میز شما ایجاد می شود که با وجود این فضا می توانید تزئیناتی مرکزی روی میزتان به کار ببرید

7) مکانی را به چیدن صندلی اختصاص بدهید

برگزاری جشن عروسی در چادر و فضای باز

"nick valley" موسس کمپانی "valey company events" پیشنهاد می دهد : یک اتاق نشیمن وسط چادر و در کنار سالن رقص به منظور این که بتوانید روی سالن رقص تمرکز داشته باشید بنا کنید ، صندلی های سایز بزرگ راحتی ، میز هایی برای سرو نوشیدنی و حتی نیمکت هم در آن قرار دهید و با لوستر های زیبایی که بالای سر نصب شده اند فضای داخل خانه را بیرون و در فضای باز احساس کنید ، فضایی دنج مهمانان را در حالی که دکوراسیون و تزئینات چادر برگزاری مراسم را تحسین می کنند تشویق به نشستن و گفت و گو در طول شب می کند.

8) برای نصب چادر برگزاری مراسم یک ورودی قابل توجه در نظر بگیرید

ایده برگزاری مراسم عروسی و نامزدی در فضای باز

به چادر عروسی تان با دیزاین یک ورودی بی نظیر رنگ و بوی تازه ای ببخشید "caitlin campbell" دیزاینر ارشد کمپانی "true event" توصیه می کند با یک دکور چشم گیر توجه مهمانان تان را به ورودی مراسم جلب کنید ، او همچنین می گوید ما می خواهیم لحظه ورود عروس و داماد به مجلس عروسی گل ها و تزئینات دکوری به کار رفته در ورودی توجه هر کسی را جلب کند

9) مکان برگزاری جشن را با استفاده از تزئینات مرتفع تر کنید

برگزاری مراسم عقد و عروسی در چادر

زمانی که از چادر با پارچه بادبانی برای برگزاری مراسم نامزدی یا ازدواج تان استفاده می کنید به فضای جشن تان با استفاده از وسایل قرار گرفته روی میز ارتفاع بیشتری بدهید ، چادر هایی که با پارچه های بادبانی تزئین شده اند آن چنان راس زیبا و مرتفعی دارند که نمی شود آن ها را نادیده گرفت ، او همچنین می گوید طراحی ویژه این چادر ها با چند سطح و تزئینات مرتفعی که دارند به شما این اطمینان را می دهد که دیزاین شما هرگز سقوط نمی کند.

10) به داشتن سقفی نورگیر در فضای باز فکر کنید

چادر برگزاری مراسم عروسی در فضای باز

"chelsey morrison" مالک کمپانی "gather together events" به چادر هایی با سقف نورگیر از نظر این که این مدل چادر ها با فضای باز بیرون ارتباط بیشتری دارند ، توجه ویژه ای دارد. او همچنین می گوید زمانی که محیط اطراف شما زیباست بهتر از این راهی وجود ندارد که در کنار محافظت از مهمان هایتان در برابر باد و باران احساس ارتباط نزدیکی با طبیعت اطراف تان هم داشته باشید. بهترین و مهم ترین ویژگی استفاده از سقف های نیمه شفاف در تزئینات چادر مراسم ازدواج چیست ؟ منظره خلق شده توسط درختان و طبیعت محیط بیرون که از داخل به زیبا ترین شکل دیده می شوند.

11) دکوری از طبیعت را به داخل چادر مراسم عقد و عروسی بیاورید

تشریفات برگزاری مراسم نامزدی در فضای باز

 

برای اجرای مراسم عقد یا نامزدی در فضای باز کارگردان اجرایی کمپانی "emily clarke events" درختان مگنولیا را به قسمت پذیرایی از مهمانان وصل کرده و با آن فضای سراسر چادر برگزاری مراسم را دیزاین کرده است ، ما در یک چادر بزرگ از درختان انگور به هم پیچیده و برگ های مگنولیا که سرسبزی و نشاط خاصی به فضا بخشیده اند برای تزئینات داخلی استفاده کرده ایم ، ما همچنین ستون های داخل چادر را با استفاده از پیچک پوشانده ایم ، او توضیح می دهد که : در آخر هم ما با تاج گل هایی بزرگ از برگ مگنولیا که از سقف آویزان شده ، دیزاین چادر را کامل کردیم .

12) به رنگ های به کار برده شده در فضای چادر تنوع بدهید

تشریفات برگزاری مراسم عروسی در فضای باز

 

برای این نوع پذیرایی به کار بردن رنگ بنفش کمرنگ که در تمام فضای مراسم ازدواج با توناژ مختلفی از رنگ بنفش پررنگ ادغام شده است جلوه خاصی به فضا می بخشد. "alicia fritz" برنامه ریز و طراح پیشنهاد می دهد : طیف لطیفی از رنگ ها را باهم ترکیب کنید ، حتی تا بالای سقف تِمی منسجم در سرتاسر چادرتان داشته باشید ، بسته به سلیقه شما برای انتخاب رنگ مورد علاقه تان شما می توانید ساختار چادر مراسم تان را با سایه روشن ها و توناژ مختلفی از رنگ های متنوع تزئین کنید.

13) فضای باز بیرون را به داخل چادر بیاورید

نصب چادر برای برگزاری مراسم عروسی

 

وقتی فضای باز تاثیر بسزایی در تم کلی و دیزاین چادرتان دارد چرا المان هایی از طبیعت را به داخل مکان برگزاری جشن ازدواجمان نیاوریم ؟ ما عاشق اضافه کردن اجزایی از طبیعت به چادر مراسم ازدواج هستیم ، با آوردن نهال هایی قطع شده به داخل چادر ، به داشتن فضایی خاص و همچنین سقفی بلند به دلیل وجود نهال های مرتفع می توان کمک کرد.

14) درخششی دور از انتظار خلق کنید

برگزاری مراسم عقد و نامزدی در فضای باز

 

برای داشتن فضایی شیک و مجلل به داخل فضای چادرتان درخشندگی و نور اضافه کنید ، "victoria love" مالک "vilve events" پیشنهاد می دهد رشته هایی متنوع از چراغ های چشمک زن نصب کنید. بگذارید مهمان های تان با وجود چراغ های چشمک زن بالای سرشان حس کنند در حال رقصیدن در میان ستارگان هستند ، این چراغ ها باعث القای حس رمانتیک بودن در فضایی دلپذیر می شوند .

15) برای عروس و داماد هایی که می خواهند حال و هوای مراسم ازدواجشان را تغییر دهند

تشریفات برگزاری مراسم عروسی در چادر و فضای باز

 

"eatherley schultz" مالک کمپانی "floressence" توصیه می کند : به عنوان چادر برگزاری مراسم می توانید ساختاری اجاره کنید که دیگران را به راحتی تحت تاثیر قرار دهد . برپایی این چادر خاص باعث می شود محیط و شرایط جدی و رسمی تلقی شود چون به نوعی طرح آن قدیمی است و زمان های گذشته را یادآوری می کند . معمولا این مدل چادر وسط یک زمین بزرگ که اطرافش را کوه های بلند فرا گرفته اند نصب می شود ، چادری خیره کننده ، واقع در منظره ای خیره کننده.

16) چادر مراسمتان را با آویز ها تزئین کنید

تشریفات برگزاری مراسم عروسی در فضای باز

 

"kelly clark leonard" مالک و تهیه کننده موسسه "event of the season" می گوید : یکی از المان های موردعلاقه ما در چادر این است که استفاده از چادر برای اجرای مراسم و یا تشریفات نامزدی و یا عروسی به ما این امکان را می دهد که از آویز های زیبا در بالای سرمان استفاده کنیم ، وسایل متنوعی که مورد علاقه مان است مانند آویز های سقفی ، شمعدان ها و المان های دکوری دیگر باعث خلق جزئیاتی می شوند که محیط پذیرایی از مهمانان را تبدیل به فضایی خاص و خاطره انگیز می کند. در این جشن خاص ، پارچه سفید و به هم پیچیده ای به شکل آویز به یک طرح ظریف و زیبا در انتها متصل شده است.

17) فضای بیرون از چادر را هم در نظر بگیرید

تشریفات مراسم عقد و نامزدی در فضای باز

 

"heather lowenthal" مالک " posh parties" پیشنهاد می دهد که به تزئینات فضای بیرون از چادر طیفی از رنگ ها را اضافه کنید ، همان قدر که توجه به فضای داخلی چادر مهم است توجه به محیط خارج چادر هم اهمیت بسزایی دارد. طیفی از رنگ ها را به این بنای تماما سفید اضافه کنید ، مرز فضای خارجی و داخل چادر را با پارچه هایی تزئین کنید که به شکل پرده با لبه های پهن و سرمه ای رنگ چشم اندازی زیبا به چادرتان بدهند.

18) برای چادرتان سالن رقص تدارک ببینید

ایده برگزاری مراسم عروسی در فضای باز

 

"kate huebel" مالک "WEP" می گوید : برای این که مهمانان تان بتوانند به خوبی صدای ارکستر عالی و پرشکوه مراسم تان را بشنوند سالن رقص یک ضرورت به حساب می آید. تلفیق رنگ های کلاسیک به کار رفته در این سالن رقص نکته ای اساسی است که عروس و داماد آن را درخواست کرده اند.

19) جزئیات و وسایل ناخوشایند در معرض دید را پنهان کنید

تشریفات برگزاری مراسم عروسی در فضای باز

"lynn easton" موسس و رئیس "easton events" می گوید : مهمانان به همه چیز دقت می کنند پس باید از مرتب بودن همه چیز در فضای بیرون به اندازه فضای داخلی مطمئن بود ، فراموش نکنید که به ظاهر چادرتان اهمیت بدهید و وسایلی فراهم کنید تا بتوانید چیز هایی که می خواهید در معرض دید نباشند را با استفاده از آن ها استتار کنید.

20) عناصر طبیعت را به کار بگیرید

برگزاری مراسم نامزدی و عروسی در چادر و فضای باز

"ashley culicchia cash" مالک و مدیر " the graceful hist" به عروس و داماد ها توصیه می کند : به محیط اطرافتان نگاه کنید ، برای دیزاین تان به محیط اطراف توجه کنید و از آن الهام بگیرید . تون های طبیعی را در پالت رنگ هایتان به کار بگیرید که از چ=شم انداز محیط اطرافتان تقلید می کنند. جزئیات و وسایل چوبی مخصوص پذیرایی که در این نوع چادر به کار برده شده است طرح روستایی زیبایی به دیزاین داخلی آن بخشیده است .

21) بگذارید نور شمع زینت بخش میز های پذیرایی تان باشد

ایده های برگزاری مراسم ازدواج در فضای باز و چادر

وسایل چشم نوازی که با آن ها روی میزتان را تزئین می کنید به خوبی باعث ایجاد حس لطافت در همه محیط و فضای مراسم می شوند ، "melissa davis" مالک "melissa davis designs" توصیه می کند : شمع هایی در اندازه های مختلف در سراسر میز های پذیرایی تان به کار ببرید . نور کهربایی رنگی که از شمع ها ساطع می شود جذابیت فضای داخلی چادر برگزاری مراسمتان را چندین برابر می کند.

22) فضایی را به سرگرمی اختصاص بدهید

برگزاری مراسم عقد و عروسی در چادر

درحالی که میز ها ، سالن های رقص و دکور های مختلف قسمت اعظم فضای چادر را شما را اشغال کرده اند ، حتما باید به این موضوع هم توجه کرد که یک اتاق برای فعالیت های دیگر در روز عروسی مانند ارکستر زنده و فعالیت های سرگرم کننده دیگر باید درنظر گرفت. محیط صمیمی که داخل چادر برای مهمانان ایجاد می کند مزیتی منحصر به فرد تلقی می شود ولی اختصاص اتاقی بسیار کوچک برای ارکستری بزرگ و یا فضایی تنگ برای اتاق رقص درست نیست . "jeremy davis" رهبر ارکستر "the fabulous eguinox" می گوید : با طراح و یا برنامه ریز تشریفات مراسم تان صحبت کنید تا برای جلوگیری از شلوغ شدن و ازدحام زیاد ، مکانی را برای انجام فعالیت های سرگرمی در نظر بگیرد.

23) مکانیک را بلد باشید

تشریفات برگزاری مراسم عروسی در فضای باز

چادر های برگزاری عروسی و یا نامزدی باید هر آنچه که یک مکان منظم نیاز دارد را داشته باشند . از قبیل کف پوش ها ، برق ، تهویه هوا ، بخش های گرما زا ، ژنراتور ها ، سیستم های روشنایی و سرویس بهداشتی های سیار . "jennifer zabinski" رئیس و موسس "JZ event" می گوید : اگر موقعیت مکانی چادر شما در نقطه ای دور می باشد مطمئن شوید که حتما چادری هم برای آشپزی وجود داشته باشد .

24) به مقیاس سایز و طرح نیز بپردازید

برگزاری مراسم عقد در فضای باز و چادر

چه میزبان یک جشن صمیمی و خودمانی یا یک مراسم که برای لیستی بزرگ از مهمانان تدارک دیده شده است باشید ، انتخاب اندازه درست برای چادرتان امری حیاتی برای چیدمان نهایی پذیرایی یا تشریفات مراسمتان است . "christen ryan" موسس "ryan designs" می گوید : زمانی که بحث اندازه و زیبایی چادر ها مطرح می شود تنوع بسیار اهمیت دارد ، به خاط داشته باشید که بعضی از چادر ها ستون هایی دارند که از داخل فضا گیر هستند ؛ رایان می گوید : چون دیزاین شما باید در معرض دید همه جانبه باشد باید زمان انتخاب قطعات دکوری به وسعت محیط توجه کنید .

25) فضا را نورانی کنید

تشریفات برگزاری مراسم نامزدی در فضای باز نصب چادر و سقف متحرک

با وجود داشتن عروسی که تا شب ادامه دارد اهمیت داشتن روشنایی و نور کافی به اندازه ای است که مهمانان احساس نکنند که دیگر نمی توانند بیشتر از این در مراسم بمانند "tracie domino " موسس "tracie domino events" می گوید : به کار بردن لامپ های رشته ای ، حباب های بزرگ و یا تاسیساتی برای روشنایی ، ادغام روشنایی در دیزاین چادر شما برای مراسم هایی که تا بعد از غروب خورشید هم ادامه دارند ، حیاتی است.

سقف متحرک و سایه بان با کمک چادر

سایبان سرهم را می‌توان یکی از راه‌های بسیار مناسب و ایده‌آل برای برگزاری مراسم عقد و عروسی در زیر یک سقف متحرک و سایه بان دانست. بسیاری از عروس و دامادها و زوج‌های جوان برای برگزاری مراسم عقد خود در فضای باز از این نوع چادر ها یعنی سقف متحرک و سایه بان سرهم استفاده می‌کنند تا به کمک آن‌ها بتوانند در هر زمانی که مناسب بود مکان برگزاری مراسم و چادر را تا حدی که امکان دارد کمی جابه‌جا کنند.

  • ۰۱/۰۱/۲۰
  • محمد کمالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی