تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی

لیست بهترین تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی در تهران، آرایشگاه عروس تهران

تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی

لیست بهترین تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی در تهران، آرایشگاه عروس تهران

لیست بهترین تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی در تهران، آرایشگاه های عروسی تهران مزون های عروس آتلیه های عروس و تشریفات عروسی در تهران و کرج

  • ۰
  • ۰

این هزینه شامل هرگونه هزینه کلی مکان و همچنین غذا، نوشیدنی و وسایل جانبی مانند میز، صندلی و ملحفه می شود. علاوه بر این، هزینه مکان هر زوج بسیار فردی است و بر اساس دیدگاه، جغرافیا و بودجه آنها متفاوت است. یک قانون کلی خوب این است که انتظار داشته باشید حدود 45٪ از کل بودجه عروسی خود را برای همه اینها بپردازید. باید سعی کنید تا حد امکان برای این پول به دست آورید، و فراموش نکنید که هزینه خدمات و مالیات را نیز در نظر بگیرید، که احتمالاً 30٪ یا بیشتر به نرخی که از قبل اعلام می کنید اضافه می کند.

یکی از دغدغه های اصلی بسیاری جوانان و زوج های جوان قیمت تالارهای عروسی است. شاید بسیاری از آنها در شروع زندگی هزینه لازم را جهت برگزاری مراسم عروسی مد نظر نداشته باشند و قیمت ها و هزینه های برگزاری مراسم عروسی در تالار عروسی بزرگترین مشکل آنها باشد و از هزینه های سنگین این مراسم که در ابتدای زندگی مشترکشان باید پرداخت کنند گله مند باشند. هزینه هایی که از قبل از مراسم مانند بله برون، خرید عروسی، خرید طلا و سرویس، مراسم عقد و ... شروع می شود و تا پایان مراسم عروسی ادامه دارد.

در حقیقت یکی از موضوعاتی که در چند سال اخیر به خصوص برای جوانان و زوج‌های جوان  تبدیل به دغدغه‌ای جدانشدنی از برگزاری مراسم عقد و عروسی برای آن ها شده است و به نوعی می‌توان گفت از موضوعات حیاتی برای این منظور به شمار می‌رود مدیریت هزینه‌ها برای برگزاری مراسم عقد و عروسی است.

همانطور که در مقالات گذشته به این موضوع اشاره شد مدیریت هزینه‌های جاری باعث می‌شود تا عروس و داماد و به کلی تمامی زوج‌های جوان بتوانند با بودجه‌های اندک نیز به برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی خود مشغول بشوند اما در هر صورت باید گفت که افزایش بی‌اندازه هزینه‌ها در این چند سال گذشته سبب شده است تا عروس و دامادهایی که به تازگی می‌خواهند جشن و مراسم خود را برگزار کنند باید بسیار در امر مدیریت هزینه‌های خود دقت داشته و تازه با این حال انتظار تعداد زیادی از مشکلات را در آینده داشته باشند.

تجملات و چشم و هم چشمی مهمترین عامل بالارفتن هزینه های عروسی

روی آوردن به تجملات و البته چشم و هم چشمی یکی از مهمترین عواملی است که زوج ها تصمیم به برگزاری مراسم عروسی با هزینه های سنگین میگیرند. برگزاری مراسم عروسی با تجملات مختص اقشار ثروتمند جامعه نیست. یکی از عواملی که باعث شده آمار ازدواج در کشور ما پایین بیاید همین چشم و هم چشمی ها و برگزاری مراسمات سنگین است. در صورتی که اگر مقداری این هزینه ها و تجملات کاهش یابد می تواند به زوج هایی که در ابتدای زندگی مشترکشان هستند کمک زیادی کند.

 

قیمت منو تالارهای تهران, قیمت تالار عروسی 99

حداقل قیمت برگزاری مراسم عروسی در تالار پذیرایی

میزان هزینه برگزاری مراسم عروسی در تهران سال 1400 با توجه به منطقه، نوع تالار، خدمات و کیفیتشان تفاوت بسیاری دارد . حداقل هزینه برگزاری مراسم عروسی در یک تالار همراه با میوه، شیرینی و شام مالیات بر ارزش افزوده و حق سرویس و ... برای هر مهمان چیزی در حدود 25 تا 70 هزار تومان می باشد که این هزینه در تالارهای مجلل تر و VIP از 100 تا 250 تومان و بالاتر می باشد.

برگزاری مراسم عروسی در کنار تالار هزینه های دیگری را نیز شامل می شود مانند میوه و شیرینی، عکاسی و فیلم برداری، اتاق عقد، خواننده و موسیقی، گل آرایی، شمع آرایی و ... . در کنار این هزینه ها هزینه های حق سرویس، مالیات بر ارزش افزوده، ورودی، پارکینگ و ... نیز به قیمت تمام شده شما افزوده می شود که این هزینه های هرکدام از این خدمات در هر تالار بسیار متفاوت است و به قیمت تمام شده شما می افزاید.

یکی از قابل توجه ترین هزینه ها شام عروسی است. شام عروسی نیز با توجه به نوع تالار و منوی انتخابی شما می تواند متفاوت باشد. به طول میانگین یک مدل غذا برای هر نفر در حدود 19 هزارتومان و با دو مدل غذا همراه با مخلفات حدود 22 هزار تومان، سه مدل غذا در حدود 25 هزار تومان و چهار مدلغذا همراه با مخلفات در حدود 30 هزارتومان است. در صورتی که منوی انتخابی شما سلف سرویس باشد از 40 هزارتومان برآورد می شود.

میوه و شیرینی مراسم عروسی نیز با توجه به نوع آن و کیفیت آن می تواند متفاوت باشد. به طور میانگین میزان هزینه مورد نیاز در یک مراسم عروسی بین 8 تا 20 هزار تومان است.

تالارهای عروسی تهران, قیمت تالار تهران

 

قیمت ورودی تالار عروسی

ورودی تالار پذیرایی نیز یکی از آیتم هایی است که تالارهای پذیرایی از میهمانان خود دریافت میکنند و می تواند در قیمت تالار عروسی تاثیر بگذارد. البته بسیاری از تالارها این هزینه را ندارند و ورودی آنها رایگان است یا فقط ورودی آخر هفته را دریافت می کنند. بطور معمول ورودی آخر هفته و اعیاد بیشتر از ورودی آخر هفته و اعیاد است. بطور مثال میانگین ورودی آخر هفته برخی تالارها 800 هزار تومان است که این نیز بستگی به نوع تالار تا 3 ملیون تومان افزایش می یابد.

قیمت و هزینه اتاق عقد مجزا

هزینه اتاق عقد در تالارهای معمول و متوسط در تهران بین 300 تا 800 هزار تومان می باشد. این هزینه در تالارهای مجلل و قدیمی تر بین 1میلیون تا 3 میلیون تومان است. تزئینات داخلی اتاق عقد و گل آرایی آن می تواند در قیمت آن تاثیر بگذارد. همچنین در اکثر تالارها هزینه سفره عقد جداگانه محاسبه می شود.

قیمت منوهای تالارهای عروسی در سال 1400

در اواخر سال 99 و سال 1400 با توجه به تورمی که وجود داشت قیمت ها افزایش خیلی بیشتری داشتند و این موضوع بر روی کلیه خدمات عروسی و بخصوص قیمت غذای تالارها تاثیر زیادی داشته است.

در ادامه لیستی از تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای تهران را مشاهده می نمایید که می‌توانید درخواست قیمت خود را ارسال نمیاید تا تالار مربوطه اطلاعات لازم را برای شما ارسال نماید.

با تشکر از همراهی شما با سایت " تالار نت "

  • ۰۱/۰۱/۱۵
  • محمد کمالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی