تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی

لیست بهترین تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی در تهران، آرایشگاه عروس تهران

تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی

لیست بهترین تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی در تهران، آرایشگاه عروس تهران

لیست بهترین تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی در تهران، آرایشگاه های عروسی تهران مزون های عروس آتلیه های عروس و تشریفات عروسی در تهران و کرج

  • ۰
  • ۰

تالارهای ظرفیت کم یکی از مواردی است که در این روزهای کرونایی بسیاری به دنبال آن هستند زیرا به دلیل رعایت پروتکل ها نمی شود که تعداد بسیاری به مراسم دعوت کرد و از این رو دنبال محلی هستند که برای این منظور مناسب باشد.

انتخاب یک مجموعه مناسب بر اساس تعداد مهمانان و ظرفیت مناسب امری مهم به شمار می رود و ممکن است بسیاری از زوج‌های جوان تعداد مهمانان کم و بین 50 تا 100 نفر داشته باشند.

این دوره از زندگی همه ما تحت تاثیر ویروسی به نام کرونا است که خوب البته کم کم بار سفرش را دارد جمع می کند و می رود اما به هرحال هنوز باید یه سری از پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد تا خدایی نکرده دچار ابتلا به این بیماری نشویم و عزیزانمان را هم به خطر نندازیم که یکی از راه های این امر این است که در مکانی که هستیم ظرفیت کمی از افراد در نزدیکیمان باشد

جدا از این موارد ویروس کرونا ضربه سنگینی به اقتصاد خانواده ها زد به خصوص وقتی قرنطینه ها شروع شد بسیاری از مشاغل علنا تعطیل شد و صاحبان آن با خطر اقتصادی شدیدی مواجه شدند این مورد در کشور ما که روز به روز به دلیل تحریم ها و موارد سیاسی دچار نرخ تورم بیشتری می شود دو چندان بود یعنی خانواده ها با مقدار پول کمتر و رفاه و آرامش کمتری روزگار خود را سر می کردند.

در این ایام خوب نمی شود گفت که مراسمات عروسی و عقد باید تعطیل شود یا جوانان زندگی خود را شروع نکنند بلگه خانواده ها تصمیم گرفتند که به جای برگزاری یک مراسم خیلی بزرگ مراسمی با تعداد کمتری از مهمانان و کوچکتر برگزار کنند که هم از نظر کرونا خطری خود و مهمانانشان را تهدید نکند و هم هزینه کمتری را پرداخت کنند تا جوانانشان هم با شادی و البته یک مراسم درخور زندگی مشترکشان را شروع کنند

سایت تالارکده در این مقاله به معرفی تالار و باغ تالار و محضر عقد با ظرفیت 50 تا 100 نفر پرداخته است تا راهنمای خوب و جامعی برای شما در این خصوص باشد.

توجه : جهت مشاهده اطلاعات تماس هر مجموعه روی عکس آن کلیک نمایید.

سالن عقد عمارت ایرانی: سه گانه زیبایی؟!

یکی از زیباترین مجموعه ها در امر برگزاری مراسمات عقد قطعا عمارت ایرانی است. این مجموعه شامل سه سالن مرمر، ارکیده و آینه است و البته فضای بازی بسیار مجلل و شیک و مدرن دارد که چشم ها را به خود بیش از پیش خیره کرده است. نامردی است اگر بخواهیم فقط از زیبایی این مجموعه تعریف کنیم.

عمارت ایرانی لوکیشن عکاسی عروسی و مدلینگ

مجموعه عمارت ایرانی با توجه به داشتن متخصصان و تیم فوق العاده ای مه همراه خود دارد توانایی ارائه بهترین خدمات و تشریفات را نیز دارد که با توجه به 3 سالن و فضای بازی که دارد شما می توانید طبق سلیقه خودتان محل برگزاری مراسم عقدتان را انتخاب کنید

سالن عقد بهاران: از نقاشی تا واقعیت!!!

مجموعه بهاران که در شهریار واقع شده یکی از زیباترین و بزرگترین باغ های این منطقه را تشکیل داده که با درختان بلند و قشنگی تمام باغ را احاطه کرده که بسیار برای امر عکاسی مناسب و زیبایی عکس ها را چند برابر می کند.

سالن عقد بهاران

این مجموعه عمارتی به رنگ سفید با روف گاردنی فوق العاده دارد که شاید در کودکی این نکان را در ذهن تصور و روی کاغذ می کشیدیم همه این موارد باعث شده که این مکان برای مراسمات شما با ظرفیت کم بسیار مناسب و انتخاب بسیاری است.

خانه عقد لکسون: کامل‌ترین مجموعه؟!

همین جا صبر کنید بزارید اول از همه امکانات و قابلیت هایی که مجموعه لکسون دارد را با هم یه نگاهی بکنیم. امکان پذیرایی کامل و فوق العاده از مهمانان شما تا 90 نفر، فضا و دکوراسیون زیبا و مدرن با سبک رستیک، سفره عقد شیک و متفاوت همراه با اکسسوری های ویژه، فضای باز اختصاصی و شیک، آتلیه عکاسی اختصاصی مستقر در دفتر عقد، جای پارک مناسب تا 60 خودرو، تیم خدمات و تشریفات حرفه ای و توانمند همه این موارد نوید یک مجموعه فوق العاده و کامل را می دهد.

سالن عقد لکسون زعفرانیه

جدا از این مسائل خانه عقد لکسون یکی از زیباترین و اروپایی ترین مجموعه ها را امرو برگزاری مراسم عقد نیز است.

باغ تالار لتیان: نگین شرق تهران

باغ تالار لتیان که از موقعیت جغرافیایی ویژه ای با توجه به وجود سد لتیان بهره می برد از زیباترین و خاص ترین مجموعه هایی است که در بحث عقد و عروسی فعالیت می کند. این باغ تالار دسترسی فوق العاده ای دارد و با پذیرایی عالی و با توجه به سلیقه شما از مهمانان میزبانی می کند. یکی از امتیاز های این باغ تالار ظروف آن است که از زیباترین و اروپایی ترین ظروف های موجود استفاده می کند که می تواند ظرافت خاصی به مراسم شما ببخشد.

باغ تالار لتیان

این مجموعه دارای ظرفیتی ۲۰۰ نفره است و تیم با تجربه و پرسنلی کار بلد آن را پشتیبانی می کند از دیگر خدمات این مجموعه می توان به دکوراسیون بسیار مجلل و تشریفاتی، کیفیت بالای غذاهای مجموعه، دیزاین‌ خاص، سالن عقد مجزا و باشکوه و اکسسوری های ویژه و منحصر به فرد اشاره کرد.

  • ۰۰/۱۱/۲۷
  • محمد کمالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی