تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی

لیست بهترین تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی در تهران، آرایشگاه عروس تهران

تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی

لیست بهترین تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی در تهران، آرایشگاه عروس تهران

لیست بهترین تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی در تهران، آرایشگاه های عروسی تهران مزون های عروس آتلیه های عروس و تشریفات عروسی در تهران و کرج

  • ۰
  • ۰

در چند سال اخیر به طور کی می‌توان گفت که انتخاب از بین تالارها و باغ تالارهایی که در سطح شهر تهران به فعالیت مشغو‌اند تا حدی سخت شده است و در نتیجه تصمیم گرفتیم برای راحتی بیشتر عروس و دامادها و زوج‌های جوان در ادامه این مقاله معرفی یکی از بهترین تالارهای عروسی و پذیرایی در شمال تهران بپردازیم. 

باشگاه تشریفاتی نیاوران با مدیریت خوش نام  و نام آشنای جناب آقای مهندس صادقی که راه اندازی تالارهای تین و محموعه مجلل ژابیز را در کارنامه خود دارد در منطقه یک تهران در محدوده نیاوران قرار دارد. درتالار باشگاه نیاوران از بروز ترین و جدیدترین سبک های معماری و طراحی دنیا استفاده شده, لابی  این تالار با فضای 360 متری و سقف بلند و  شیک ورودی  بی نظیر ی دارد.

تالار نیاوران دارای هفت طبقه بوده و دارای  پارکینگ اختصاصی می باشد که در روز های مراسم 7 طبقه در اختیار میهمانان بوده. باشگاه پذیرایی تشریفاتی نیاوران دو سالن باظرفیت 500 نفر اختصاصی و مبله  آماده  میزبانی از کلیه مجالس و مراسم شما عزیزان می باشد .

به جرئت می‌توان باشگاه تشریفاتی نیاوران را یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌ها و همچنین بهترین مجموعه‌های شهر تهران دانست زیرا همانطور که پیش‌تر گفته شد این تالار تشرفاتی از معدود تالارهایی در تهران است که در هفت طبقه میزبان همایش‌ها و همنچنین مراسم‌ها و جشن‌های عقد و عروسی خواهد بود.

در واقع یکی دیگر از امکانات ویژه تالار تشریفاتی نیاوران را می‌توان پرسنل و کادر حرفه‌ای این مجموعه دانست که به تنهایی می‌توانند خیال شما را از بابت امور و بحث تخصصی پذیرایی از میهمانان راحت کنند و همچنین به ما این اطمینان را بدهند که جشن و مراسمی به یادماندنی را در این تالار بزرگ تشریفاتی تجربه کنید.

از دیگر امکانات تالار عروسی نیاوران می توان به  طراحی زیبا و اتاق عقد مجزا و اتاق داخل سالن اشاره کرد.

برخی دیگر از امکانات باشگاه تشریفاتی نیاوران:

  • سالن عقد مجزا و اتاق ویژه داخل سالن
  • پرسنل و کادری حرفه‌ای و مجرب برای پذیرایی از میهمانان
  • فضایی بزرگ در هفت طبقه مجزا
  • کیفیت ایده‌آل غذاها و تنوع بالای منو
  • دکوراسیون شیک و مجلل و همچنین تشریفاتی
  • و…

سخن مدیریت: باز در مکانی مجلل با سرویس تشریفاتی خاص درخور شان شما و میهمانانتان آماده ساختن شب رویایی شما هستیم. 

  • ۰۰/۰۲/۲۲
  • محمد کمالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی