تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی

لیست بهترین تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی در تهران، آرایشگاه عروس تهران

تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی

لیست بهترین تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی در تهران، آرایشگاه عروس تهران

لیست بهترین تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی در تهران، آرایشگاه های عروسی تهران مزون های عروس آتلیه های عروس و تشریفات عروسی در تهران و کرج

  • ۰
  • ۰

خدمات مجالس معمولا برای افرادی که میخواهند آسودگی خیال داشته باشند تا مراسم عروسی شان به بهترین شکل برگزا شود توصیه می شود که از یک تشریفات استفاده کنند و برگزاری مراسم در تالار ها و باغ تالار ها و سپردن مراسم خود به یک خدمات مجالس و تشریفات عروسی مورد اطمینان همیشه از دغدغه های مهم عروس و داماد ها ی جوان بوده و هست. گاهی اوقات نیز این موارد به اختلاف نظر هایی منجر میشود که در ادامه با راهنمایی هایی سعی میکنیم تا دید شما را نسبت به این انتخاب باز تر کنیم. 

 

خدمات مجالس در باغ عروسی و تالار عروسی تقریبا یکسان ارائه می شود. جدای از این که در مراسم هایی مثل آتش بازی دست باغ عروسی برای انجام آتش بازی باز تر است بقیه خدمات عروسی مانند پذیرایی، شام، گل آرایی، موزیک زنده، پارکینگ و ... در هر دو مورد تقریبا برابر می باشد. البته در بحث پارکینگ مورد نیاز مهمانها نیز باغ های عروسی به علت داشتن فضاهای زیاد تر نسبت به تالار تعداد بیشتری را ساپورت می کنند.

 

مزایای برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار

باغ عروسی دارای مزایا و معایب خاصی نسبت به تالار عروسی می باشد. از مزایای باغ تالار این است که میتوانند هم در قسمت باغ و هم در قسمت تالار مراسم را برگزار نموده و شب خاطره انگیزی را رقم بزنند. اما تالار های عروسی و تالار های تشریفاتی معمولا در مرکز شهر ها و در داخل بافت شهری بوده و از فضای باز کمتری بهره میبرند. البته این درون شهر بودن از طرف دیگر یک مزیت برای تالار های عروسی و تالار های تشریفاتی محسوب می شود چرا که دارای دسترسی بهتر و آسانتری برای مهمانان بوده و باغ های عروسی معمولا فاصله زیادی از مناطق مسکونی شهری دارند.خدمات مجالس

به طور کلی می توان اشاره کرد که اگر برای مراسم عروسی خود دارای برنامه های ویژه و خاص هستید انتخاب باغ عروسی می تواند جالب تر و البته کمی پر دردسر تر باشد و انتخاب تالار عروسی کمی راحت تر و دم دست تر است.

البته دقت در انتخاب خدمات مجالس نیز بسیار مهم است. یک انتخاب اشتباه می تواند هم باعث خراب شدن شب رویایی عروسی و هم باعث از بین رفتن تمامی زحماتی شود که برای برگزاری یک جشن خوب عروسی کشیده اید گردد.

برای این منظور در صورتی که تجربه ای در زمینه پذیرایی حرفه ای از میهمانان و هنر میزبانی ندارید از یک مشاور خدمات مجالس خبره بهره بگیرید. او میتواند به شما بگوید که برای چه تعداد مهمان چه تالار یا باغ تالار یا روف گاردنی را انتخاب کنید و یا از چه نوع پذیرایی بهره بگیرید که با توجه به بودجه شما بهترین انتخاب نیز باشد.

مسلما شخصی که دارای تجربه حرفه ای میزبانی است می تواند کمک شایان توجهی در این خصوص به زوج های جوان که تازه در ابتدای راه پر پیچ و خم زندکی هستند بکند.

تفاوت برگزاری خدمات مجالس در تالار عروسی و باغ تالار

یکی دیگر از تفاوت های عمده برگزاری مراسم عقد در باغ و تالار یا سالن عقد اختصاصی وجود لوکیشن های طبیعی عکاسی و فیلم برداری در باغ هاست . هر چند که انتخاب باغ نامناسب میتواند از لوکس بودن و خاص بودن فیلم و عکس عروسی شما بکاهد اما باغ های عروسی لاکچری و شیک با فضاهای فضاسازی شده و مدرن می توانند جلوه بسیار خاصی به فیلم و عکس شما ببخشند. از طرفی تالار های عروسی نیز دارای فضای خاص و شیک و خوبی هستند که در آنها به جزییات توجه بسیار زیادی شده است. معرق کاری ها و گچ بری های خاص و زیبا در تالار های تشریفاتی در عکس ها و فیلم های عروسی به سان کاخ های مجللی می مانند که عروس و داماد در شب عروسی در آن می رقصند و قدم می زنند.

خدمات مجالس

برای نزدیک تر کردن نظر های خود در رابطه با انتخاب تالار عروسی و تشریفات عروسی و یا باغ عروسی و باغ تالار عروسی این مراحل را طی کنید:

  • ابتدا درباره آن باهم صحبت کنید
  • بودجه خود را مشخص کنید
  • تعداد مهمانان را مشخص کنید
  • بعد از افراد آگاه مشورت بخواهید . توجه کنید که این انتخاب میتواند تمام تصاویر ذهنی آینده شما را از بهترین روز زندگیتان بسازد پس نیازمند توجه ویژه است. قیمت تالار
  • تمام نیاز های خود را روی کاغذ بنویسید.
  • نوع پذیرایی (سلف/دیس پرس) را انتخاب کنید.
  • موارد اضافی را حذف کنید.
  • موارد از قلم افتاده و مهم را اضافه کنید.
  • خدمات مورد نیاز (موزیک/دی جی/ شومن/آتش بازی/ و...) را انتخاب کنید.
  • بین تالار ها و باغ تالار ها جستجو کنید و بهترین قیمت و کیفیت را پیدا و انتخاب کنید.
  • بعد از عقد قرارداد با تالار و رزرو تاریخ عروسی به سایر مقدمات بپردازید.

 

 

با آرزوی خوشبختی برای شما/ تالارکده مرجع تالارهای پذیرایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی